4 Kasım 2014 Salı

'Kobidolu Anadolu Teknoloji Buluşmaları' Bursa'dan geçti

Türk Telekom'un, KOBİ'leri teknoloji ile buluşturmak ve markalaşma süreçlerinde onlara yol göstermek amacıyla hayata geçirdiği ‘KOBİ Dolu Anadolu Teknoloji Buluşmaları' bu kez Bursa'ya konuk oldu.
‘Marka, Markalaşma Nedir, Neden Önemlidir' ve ‘KOBİ'lerin İyi Bir Marka Olma Yolunda Yapması Gerekenler' başlıklı konuşmaların yapıldığı buluşmada bölgedeki KOBİ'lerin başarı hikâyeleri de anlatıldı.
Toplantıya 200'den fazla "Küçük, Orta ve Büyük ölçekli İşletme" sahibi katıldı.

Açılış konuşmasını yapan Türk Telekom Batı 2 Bölge Müdürü Ahmet Yanbay, Bursalı KOBİ'lere dijital dünyada iş yapmanın avantajlarını ve markalaşmanın önemini anlattı. Bursa'da KOBİ'lerin ekonomik anlamda  gelişmiş kentlerden biri olduğunu ifade eden Yanbay, "Teknolojik altyapımız, gelişmiş ses ve geniş bant çözümlerimiz ile KOBİ'lere hız ve verim kazandırmayı, böylece global anlamda da rekabet güçlerini artırmalarına katkıda bulunmayı amaçlıyoruz" dedi.Türk Telekom KOBİ Satış Direktörü Esra Şimşek de etkinlikte yaptığı konuşmada, Türk Telekom olarak dünya standartlarında, katma değeri yüksek, kaliteli iletişim hizmetleri sunma anlayışıyla çalışmalarını sürdürdüklerini söyledi.
Dijital pazarlama uzmanı Cüneyt Devrim ve marka danışmanı stratejist Cihan Kırımlı da katılımcılara deneyimlerini aktardı.

Toplantının ardından düzenlenen ve moderatörlüğünü Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu'nun yaptığı panele Özdilek AVM ve Tekstil YK Başkanı Hüseyin Özdilek, Er Metal YK Başkanı Fahrettin Gülener, HİTİT Şirketler Grubu YK Başkanı Yakup Altınöz konuşmacı olarak katıldı.
"Markalaşma" üzerine birbirinden ilginç anıların ve deneyimlerin anlatıldığı panelden süzülerek genç iş adamlarına damlayan sonuç; istikrarlı çalışmak, tasarruf, öngörü, müşteri ve çalışan memnuniyetinin başarıya olan yansıması ve özellikle de sürdürülebilirlik oldu...

Hüseyin Özdilek'in ateşli ve net, Fahrettin Gülener'in veciz sözlerle bezeli ve Yakup Altınöz'ün de anılarla renklenen konuşmaları katılımcılara örnek oldu.
Konuşma esnasında Özdilek, devletin kurumlarını elinde tutamadığını, toplantıya ev sahipliği yapan Telekom'u bile kaptırdığını dile getirdi. Bu tespiti ile epeyce bir alkış aldı.

Toplantı sonrasında katılımcılara Türk Telekom'un Kurumsal Ürün ve Hizmetler Kataloğu kitabı verildi. 93 sayfalık bu kitabın 90 sayfasında yaklaşık 50 ürüne nasıl ulaşılabileceği ve nasıl kullanılabileceği bilgileri yer alıyor.
Ürün çeşitliliğinde iş dünyasının işini kolaylaştıracak her türlü ayrıntı düşünülmüş.
Türk Telekom, AVEA ve TTnet güç birliği ile hayata geçirilen ürünler, Biz Hizmeti, Ses ve Yakınsama Hizmetleri, Bulut Hizmetleri, Bağlantı ve Ağ Hizmetleri, Bilgi ve İletişim Hizmetleri başlıkları altında çeşitlenmiş.
Ocakoğlu'nun da dediği gibi alt yapı sağlam olunca üzerine çıkmak kolay.
Alt yapıda fiber kablolarına güvenen kurum, Türkiye'de döşedikleri kabloların dünyayı dört kez dolanacak uzunlukta olduğunu belirtiyor.

Bu verilerle adeta 'Fiber ağlarla ördük Anadolu'yu dört baştan' diyor...

Türk Telekom "KOBİ Dolu Anadolu Teknolojileri Buluşmaları" Bursa'nın ardından Antalya, Samsun, Adana ve Eskişehir'de de yapılacak.

Konuyla ilgili yayınlanmış yazılarımdan,
"Mobil devrim oldu da bitti" yazımı okumak için tıklayın:
"Marka olabilmenin güzergâhı" yazımı okumak için tıklayın:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder