26 Şubat 2014 Çarşamba

‘Çanakkale 1915’ okuyucusuyla buluştu

Gazeteci yazar Tayfun Çavuşoğlu, "Çanakkale 1915-İftiralar, Yalanlar, Polemikler" adlı kitabını okurları için imzaladı.
Çanakkale Zaferi'nin 99. yıldönümünde kaleme aldığı Çanakkale 1915 kitabını Ezgi Kitabevi'nde okurları için imzalayan Tayfun Çavuşoğlu, "Çanakkale 1915 kitabımız raflardaki yerini aldı. Tarih kitabı yazmayı tercih ettim. Çünkü, tarih bilincine katkı koymayı istiyordum. Özellikle Çanakkale Savaşı'na ilişkin birçok tartışmalar var. Tartışmalar içerisinde de Mustafa Kemal'in Çanakkale'de Gelibolu'daki rolü, o rolün küçüklüğü ya da büyüklüğü ön sırada yer alıyor. Hem eleştirileri, hem de bu eleştirilere verilecek cevapları bir araya getirdim. O dönemki rütbesiyle Albay Mustafa Kemal, 8 Ağustos'tan sonra Anafartalar Grup Komutanlığı'nı üstlendikten sonra çok önemli rol oynamıştır. Kitapta tüm detayları anlattım. Yakın tarihi aydınlatmak adına umuyorum çok yararlı bir kitap olur" dedi.
"Çanakkale 1915" kitabını imzalatmaya gelen MHP Bursa İl Başkanı Hasan Toktaş da, "Çanakkale'de Türk'ün destansı mücadelesi üzerine çok senaryolar yazılmıştı. Çanakkale 1915 kitabının birçok iftira ve polemiklere aydınlık getireceğini düşünüyorum. Kendisini tebrik ediyor, devamını diliyorum" diye konuştu.
MHP Bursa Milletvekili Necati Özensoy, CHP Bursa İl Başkanı Metin Çelik, MHP Yıldırım Adayı Ali Yazır, Bursa Barosu Başkanı Ekrem Demiröz de imza gününe katıldı.
Kastaş Yayınevi'nce yayınlanarak raflarda yerini alan 320 sayfalık esere kitabevleri ve internet kitap mağazalarından ulaşılabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder